Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας - Έρευνα- Εργαστήριο Μάρκετινγκ

Αποτελέσματα έρευνας για την καταναλωτική συμπεριφορά των ελληνικών νοικοκυριών για το 2016

 

Σύμφωνα με την έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική ευθύνη του καθηγητή και διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου Γιώργου Μπάλτα, η μέση μηνιαία δαπάνη των ελληνικών νοικοκυριών στα σούπερ μάρκετ διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 ευρώ πέρυσι. Αυτή η μείωση κατά 13% περίπου αποτυπώνεται και στα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ. Βάσει των δεδομένων της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, ο Ιανουάριος έκλεισε με μείωση των πωλήσεων κατά 10%, τον Φεβρουάριο με αύξηση 2,9%, ενώ ο Μάρτιος ξεκίνησε με κάμψη των πωλήσεων κατά 15%.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο της Καθημερινής